Cara hilangkan GAY dan LESBIAN dalam diri anda !

August 22, 2010 in informasi

gay oh gay.

Assalamualaikum semua!

Banyak betul keyword “gay” masuk ke dalam blog ini.oho. Bagai mencurah-curah ke ladang gandum lagi… :) Sebagai rasa tanggungjawab kepada semua pencari “gay” itu, aku buat entry khas supaya mereka-mereka kembali ke  normal seorang lelaki.Oh ya, target juga kepada si lesbian.

Sebelum itu maybe ada korang (budak-budak bawah umur) yang tak tahu apa itu GAY. Menurut definasi aku lah, hee . Gay itu adalah hubungan sejenis antara lelaki dan lelaki manakala lesbian pula hubungan sejenis antara perempuan dengan perempuan. Hubungan ini amat terlarang dalam agama Islam.

Ya memang betul, adakalanya bukan kehendak mereka untuk mempunyai sifat mencintai rakan sejenis. Tapi alasan yang selalu kerap kita dengar contohnya, “aku jadi gay sebab NALURI lebih kearah itu”. NALURi? Maybe betul atau tidak kan. Mungkin juga bisikkan hati yang berkata macam itu. Ikutkan nafsu jadi?

Jadi, diorang juga manusia biasa seperti kita yang tak lari membuat kesilapan. Janganlah kita asyik menjauhkan diri atau menghina kepada golongan pecinta kaum sejenis ini. Sebab mereka perlukan kita untuk kuat “membunuh” sifat haram itu. Siapa tahu kalau tiba-tiba saudara-mara kita terlibat kes macam ini? nauzubillah.

Tips ringkas tangkis masalah hubungan sejenis:

1. Tekad.

Orang kata setiap perbuatan dimulai dengan niat dan azam. Bila ditambah dua benda tadi maka jadilah tekad. Simple word, dengan tekad ia dapat mendorong semangat dan gerak geri kita untuk mengubah. Tekad disini termasuklah mengubah cara hidup, gaya pemikiran, sikap dan keinginan seksual.

2. Berjumpa pakar kaunseling.

Jangan malu-malu kucing nak jumpa. Nama pun “pakar”, mestilah diorang akan dapat memberi nasihat yang sepatutnya. Percayalah, kata-kata pakar motivasi ini ringkas dan padat tetapi ayatnya memang memberi impak. Jangan fikir mereka hanya berleter memberi ceramah, tapi pakar-pakar ini hebat juga dalam rawatan mengubah ketagih seks.

3.  Ingat Allah.

Ini benda paling penting sekali ! Kepada-Nya kita mengadu dan berdoa. Mendekatkan diri dan mendalami agama. Insya’allah, niat untuk mengubah diri dengan ikhlas akan terlaksana.

***********************************

Tips diatas itu yang aku ingat lah ea dari beberapa bacaan dan masalah rakyat,heee. So apa lagi!

Wahai gay dan lesbian, anda mampu mengubahnya.

Sekian terima kasih :D

p/s: Kalau seks bebas kita boleh tengok dari statistik kes buang bayi. Macam mana pula dengan gay / lesbian ?